Reklamacje i zwroty


!Na każdy towar udzielana jest gwarancja (obejmująca wady ukryte), a także pomyłki w realizacji zamówienia.

W przypadku otrzymania błędnego lub uszkodzonego towaru, platforma Koszulka Na Szczurka zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt właściwy towar.

Każdy klient ma prawo do zrezygnowania z zakupionego towaru w ciągu 14 dni.

W ciągu 14 dni klient może dokonać wymiany na produkt w innym rozmiarze czy kolorze.

Schemat działania wymian:

Prosimy udać się pod adres: https://koszulkanaszczurka.selino.pl/wymiany-reklamacje-zwroty.html, następnie wybrać przycisk „Wymiany” (w przypadku braku zalogowania należy się zalogować lub w przypadku zakupu bez rejestracji należy wpisać numer zamówienia i adres e-mail, z którego był dokonywany zakup).


Najpierw należy wybrać numer zamówienia, w którym chcesz wymienić jeden lub więcej towarów. Ukażą się wówczas produkty wchodzące w skład wybranego zamówienia. Należy wybrać te, które chcesz wymienić i kliknąć przycisk „Przejdź dalej”.
Następnie podaje się parametry oczekiwanego towaru tj. jego kolor oraz rozmiar.
Kolejnym krokiem jest określenie rodzaju przesyłki, jaką chcesz otrzymać oczekiwany produkt. Przy poszczególnych opcjach jest ukazana kwota, którą będziesz musiał/a zapłacić korzystając z szybkich płatności, tradycyjnego przelewu lub płacąc kartą płatniczą.
W tym kroku należy wybrać adres dostawy, pod który ma zostać dostarczony oczekiwany towar.
Przedostatnim krokiem jest wybór rodzaju płatności za koszt wysyłki oczekiwanego towaru z Koszulka Na Szczurka do klienta. Nie ma możliwości wybrania przesyłki za pobraniem!
Ostatnią rzeczą jest dokonanie płatności. W przypadku chęci skorzystania z tradycyjnego przelewu należy wybrać z ukazanej strony „Przelew bankowy” (drugi rząd, trzeci przycisk).

Po wykonanej procedurze, wymiana jest zarejestrowana w naszym systemie i należy ją natychmiast opłacić. Bez prawidłowego opłacenia wymiana nie zostanie zrealizowana! Następnie wystarczy wydrukować przedstawiony „Dokument wymiany” (może być czarno-biały) dołączyć do wymienianego towaru i odesłać na adres, który zostanie wyświetlony na ekranie.

Wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania. Przesyłek za pobraniem nie odbieramy!



Schemat działania reklamacji:
Prosimy udać się pod adres: https://koszulkanaszczurka.selino.pl/wymiany-reklamacje-zwroty.html, następnie wybrać przycisk „Reklamacje” (w przypadku braku zalogowania należy się zalogować, lub w przypadku zakupu bez rejestracji należy wpisać numer zamówienia i adres e-mail, z którego był dokonywany zakup).


Najpierw należy wybrać numer zamówienia, w którym chcesz reklamować jeden lub więcej towarów. Ukażą się wówczas produkty wchodzące w skład wybranego zamówienia. Należy wybrać te, które chcesz reklamować i kliknąć przycisk „Przejdź dalej”.
Następnie napisz powód reklamacji tj. wykryte wady wizualne, zły rozmiar itp. Opcjonalne w tym kroku jest załączenie zdjęć. W tym kroku należy również określić czego się żąda: „wymiany na nowy i poprawny” czy „zwrotu pieniędzy”.
W przypadku wybrania „Wymiany na nowy” w kroku trzecim należy podać adres dostawy (forma przesyłki pozostanie taka sama jak przy pierwotnym zamówieniu) lub w przypadku chęci otrzymania zwrotu pieniędzy należy podać numer konta bankowego na który mają zostać zwrócone środki pieniężne.
Weryfikacja. To etap w którym Biuro Obsługi Klienta dokonuje weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego (w czasie 1-3 dni roboczych). Po tym czasie otrzymasz wiadomość drogą e-mail z informacją o kolejnych krokach do wykonania (tj. odesłanie towaru lub zachowanie go bez odsłyłania).

Po wykonanej procedurze, reklamacja jest zarejestrowana w naszym systemie i należy oczekiwać na kontakt mailowy Biura Obsługi Klienta. Reklamowany towar nie może nosić śladów użytkowania. Przesyłek za pobraniem nie odbieramy!



Schemat działania zwrotów:

Prosimy udać się pod adres: https://koszulkanaszczurka.selino.pl/wymiany-reklamacje-zwroty.html, następnie wybrać przycisk „Zwrot” (w przypadku braku zalogowania należy się zalogować lub w przypadku zakupu bez rejestracji należy wpisać numer zamówienia i adres e-mail, z którego był dokonywany zakup).


Najpierw należy wybrać numer zamówienia, z którego chcesz zwrócić jeden lub więcej towarów. Ukażą się wówczas produkty wchodzące w skład wybranego zamówienia. Należy wybrać te, które chcesz zwrócić i kliknąć przycisk „Przejdź dalej”.
Następnie napisz powód zwrotu. W przypadku zwrotu towaru zawsze zwracamy środki pieniężne na wskazany numer konta poza kosztami przesyłki.
Należy podać imię i nazwisko właściciela konta oraz numer konta bankowego, na który mamy dokonać zwrotu środków pieniężnych.
Ostatnim krokiem jest wydrukowanie ukazanego Dokumentu Zwrotu (może być czarno-biały) dołączenie go do zwracanego towaru i odesłanie na adres, który zostanie wyświetlony na ekranie.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Przesyłek za pobraniem nie odbieramy!
Jakich towarów nie mogę zwrócić?
Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia odzieży z własnym nadrukiem oraz odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanej pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. art 38. punkt 3.


Dlaczego warto u nas zamawiać?
Darmowa dostawa
od 200 zł
14 dni
na zwrot towaru
Szybka wysyłka
Doceniona jakość